wtorek, 14 maja 2013

Neonowe pazurki od Wibo.

Czesc!
Nie wiem jak to sie stalo, ze dopiero teraz odkrylam taki kolor lakieru do paznokci! Idealny na lato, na ktore z utesknieniem czekam :) Lakier to Wibo Express Growth nr 310.
Hi!
I do not know how it happened, that just now I have discovered that color of nail polish! Perfect for summer on which I can't wait :) The nail polish is Wibo Express Growth No. 310.




Po pomalowaniu paznokci naszlo mnie na zdobienie. Na szczescie tylko na jednym palcu i to jeszcze troche nierowno :p To jest naprawde trudne aby kazdy kwadracik byl ulozony idealnie :(
After polishing nails the nail decorations came over me. Fortunately, only one finger, and it's still a little unequally :p It's really difficult to put each square perfectly :(





5 komentarzy:

  1. O jaki ładny! ja ostatni zaopatrzyłam się w cztery kolorki od Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja tez ostatnio kupuje tylko lakiery z Wibo, zaczely mi sie podobac a z trwaloscia tez nie jest zle :)

      Usuń
  2. Kolor na topie + ładnie wypiłowany kształt paznokcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :)
    Pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)