poniedziałek, 3 czerwca 2013

Moj nowy mani :-)

Hej!
Ostatnio jak zawsze ogladalam Wasze blogi i bardzo spodobal mi sie post Panny Joanny (pozdrawiam!) i jej pazurkow. Gdy tylko zobaczylam zdjecie jej pazurkow od razu zapragnelam miec takie same! Pieknie jej wyszly, bardzo podobaja mi sie kolory jakie uzyla i w ogole efekt jest super! Ja z racji, ze wiecej mam lakierow w odcieniach rozu i fioletu postanowilam zrobic swoja rozowa wersje :) Efekt podoba mi sie, aczkolwiek daleko mu do 'piorek' Panny Joanny :) Moja wersja to napackane paski i daleko im do jakichkolwiek piorek. Szczerze mowiac jest to troche pracochlonne a mnie po prostu sie nie chcialo :P Drugie podejscie na pewno bedzie o wiele lepsze!
Hi!
Last time when I was watching all your blogs I really liked the post of Panna Joanna (hello!) and her nails. As soon as I saw a photo of her nails immediately I wanted to have the same! Hers came out beautifully, I love the colors she used here and in general the effect is great! I have more nail polishes in shades of pink and purple so I decided to do my pink version :) I like the effect, although it is far from Panna Joanna's feathers :) My version of scrawled strips is far from any feathers. Frankly it is a bit laborious and I was too lazy :P The second approach will be definitely much better!






1 komentarz:

Zapraszam do komentowania :)