środa, 27 lutego 2013

Słonecznie z Miss Selene nr 13

Cześc!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem szaro. Chciałabym już lato i te ciepłe słoneczne dni z pięknym bezchmurnym niebieskim niebem. Już prawie marzec więc wiosna powinna zawitać niedługo a po niej utęsknione lato. Póki co muszę się zadowolić zaledwie namiastką jaką jest kolor na paznokciach.

Hi!
I don't know about You, but at my place outside the window is gray. I would like to have the summer and the warm sunny days with beautiful cloudless blue sky. It's almost March so spring should pay a visit soon and then missed summer. For now I have to satisfy myself for just a substitute which is the color of the nails
.



Użyłam lakieru Miss Selene, którego już mam jakiś czas i nadal nie zgęstniał co mnie bardzo cieszy.
Jest to numer 13.

I used nail polish of Miss Selene, which I have for some time now and still it has not thickened which makes me very happy. 
It is number 13


Mała buteleczka tj. 5 ml i cena ok. 3 zł bardzo mi odpowiada. Zazwyczaj nie jestem w stanie zużyć żadnego lakieru do końca w szybkim tempie a wtedy zdarza się, że lakier po prostu gęstnieje. Ale nie w tym przypadku! Oprócz małej pojemności Miss Selene ma dużą gamę kolorów do wyboru a pędzelek jest mały i poręczny.

A small bottle that is 5 ml and the price 3 zł suits me very well. Usually, I am not able to use any nail polish till the end rapidly and then it happens that the paint thickens. But not in this case! In addition to the small capacity Miss Selene has a large range of colors to choose from and the brush is small and handy.


Konsystencja nie jest za rzadka ani za gęsta. Potrzebowałam nałożyć dwóch warstw aby uzyskać pełne pokrycie. Chociaż nie przeczę, że pokrycie było już przy pierwszej warstwie ale białe końcówki prześwitywały przez lakier. Po drugiej warstwie prześwitują tylko na zdjęciach z lampą.

The consistency is not too thin or too thick. I needed to apply two coats to get full coverage. While I do not deny that the first layer was able for full coverage but white tips were visible under the paint. After the second layer you can see visible tips only in the pictures with the flash.


Chyba zauważyłyście, że jako wykończenie użyłam oczywiście lakieru My Secret nr 104. Chyba jestem od niego uzależniona bo nakładam go na każdy kolor :)

I guess you have noticed that I used as a finish paint, of course, My Secret No.104th. I think I'm addicted of it because I impose it on every color :)

Bardzo mi się podoba ten odcień żółtego. Wolę słoneczne żółcie niż pastelowe. Ten kolor przypomina mi lato, wakacje i ciepłe dni. Jedyny minus lakierów Miss Selene to dostępność. Ja nabyłam go w lokalnej drogerii. A Wy jeśli nie w drogerii to zawsze możecie zamówic na oficjalnej stronie Golden Rose --> KLIK

I really like this shade of yellow. I prefer sunny yellows than pastel. This color reminds me of summer,  holidays and warm weather. The only minus of Miss Selene is availability. I purchased it at a local drugstore. And you, if not in the drugstore you can always buy it on the official site Golden Rose -> CLICK


Co myślicie o żółciach na paznokciach? Lubicie? Nie lubicie? Używałyście kiedyś lakierów z Miss Selene?

What do you think of yellow colors on the nails? Do you like it or not? Have you ever used nail polish of Miss Selene?

Pozdrawiam,
 

2 komentarze:

  1. świetny kolor, naprawdę słoneczny i jakoś tak mi się cieplej zrobiło...a może dlatego, że dziś +8 za oknem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +8? niestety nie u mnie :( Ja mam za oknem deszcz i powiew zimnego wiatru. Kolorowe paznokcie w takie dni to zawsze coś przez co czujemy się lepiej :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)