wtorek, 5 lutego 2013

Dobieraniec + Mały haul

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest dziś słonecznie i pomimo chłodnego wiatru czuć, że wiosna zbliża się małymi krokami! Dziś naszło mnie na warkocz i wypadło na dobierany. Odwiedziłam także drogerie Natura aby kupić wcześniej wypatrzony lakier My Secret o numerze 104. Przypadkiem zobaczyłam przecenione końcówki kolekcji i wpadł mi w ręce wypiekany cień Essence z kolekcji Marble Mania o numerze 03 swirl it, baby!  z 11,99 na 6,99 zł. Myślę, że lakier będzie wyglądał niesamowicie na granatowych paznokciach! Poniżej zamieszczam zdjęcia :)

I don't know what about you but at my place today is sunny, and despite the cold wind I cn feel that spring is approaching with small steps! Today I made the braid. Also I have visited drugstore Natura to buy nail polish which i was looking on last time My Secret no 104th. By chance I saw a discounted items and I came across baked shadow Essence of Marble Mania collection number 03 swirl it, baby! from 11.99 to 6.99 zł. Btw. I think the nail polish will look amazing on dark blue nails! Below you can see the photos :)

Różowa gumka do zdjęcia musi być! :)
 Naprawdę ciężko jest ując na zdjęciach ten mieniący się kolor, tutaj wygląda na przeźroczysty a w rzeczywistości mieni się na żółto, czerwono, pomarańczowo i zielono. Musicie mi uwierzyć na słowo!

Really hard to show on the pictures this iridescent color, it looks clear here and in fact it is painted in yellow, red, orange and green sparkles. You have to believe me on what I say!

(źródło: www.essence.eu )
Szkoda, że nie natrafiłam na te dwa pozostałe cienie, bo w sumie lepiej mi pasują brązy, beże i wszystko w odcieniu lekkiego złota. Ale! Numer 03 wcale nie jest szarym lub różowym, trochę oszukuje nas swoim kolorem, gdyż wychodzi z niego całkiem miły beż.

I wish I came across these two other shades, because browns, beige and everything in gold color fit me better. But! No. 03 is not a gray or pink, a little cheating on us with its color because it goes with pretty nice beige.


Nałożony na mokro daje naprawdę niesamowity efekt, trochę złoty, trochę róż i szary.

When we put it with the wet brush it gives a really amazing effect, a little gold, a little pink and gray.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)