piątek, 15 marca 2013

Maseczkowy wieczór!

Cześć!
Dzisiaj piszę do Was o pewnej maseczce, którą zobaczyłam wczoraj w Biedronce. Jest to AA Skuteczna Pielęgnacja, Maseczka matująco-regenerująca do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Zapraszam do przeczytania moich wrażeń.

Hi! 
Today I am writing to you about a mask for face, which I saw yesterday in Biedronka. It is a AA Effective Care, mattifying-regenerating mask for sensitive skin prone to allergies. Feel free to read my impressions.

Przez przypadek skasowało mi się zdjęcie całych dwóch połówek maseczki. Nie ma co pokazywać tylko górnej części (która została uwieczniona na zdjęciu) więc ratuje się internetem i zdjęciem z serwisu bangla.pl
By chance, I erased the two halves of the whole picture masks. There is no point then to show you only the upper part (which left on the picture) so I am helping myself with a picture from the internet and service bangla.pl 
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&biw=1280&bih=863&tbm=isch&tbnid=G6im6P_n2seZYM:&imgrefurl=http://www.bangla.pl/opinie/p30223/aa-skuteczna-pielegnacja-maseczka-matujaco-regenerujaca&docid=2qBVCn3tSZ-62M&imgurl=http://ph1.bangla.com.pl/0030/d/223_01_8888.jpg&w=450&h=295&ei=zlpDUYjTCcjaOqufgPAK&zoom=1&ved=0CG0QhBwwCg&ved=1t:3588,r:10,s:0,i:109&iact=rc&dur=1565&page=1&tbnh=158&tbnw=251&start=0&ndsp=23&tx=33&ty=67

                           OD PRODUCENTA / FROM THE MANUFACTURER:                           
Receptura maseczki matująco-regenerującej zawiera bogaty zestaw składników, które zwężają rozszerzone pory, przywracają skórze równowagę i nadają jej matowe wykończenie. Efekty: skóra jest oczyszczona, odświeżona i nie błyszczy się. Nie zawiera parabenów. pH neutralne dla skóry. 

Recipe masks mattifying-regenerating contains a rich set of components that narrow pores and restore skin balance and give it a matte finish. Effects: the skin is cleansed, refreshed and shines. It does not contain parabens. pH neutral for the skin.

  
                                                  SKŁAD / INGREDIENTS                                            
Aqua, Propylene Glycol, Cetyl Palmitate, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Zinc Oxide, Arachidyl Alcohol, Magnesium Aluminium Silicate, Panthenol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract, Azelaic Acid, Spiraea Ulmaria Extract, Behenyl Alcohol, Canola Oil, Cucumis Sativus Fruit Extract, Enantia Chlorantha Bark Extract, Oleanolic Acid, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Allantoin, Parfum, Caprylyl Glycol, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arachidyl Glucoside, Methylisothiazolinone. (25.08.2012)


 
                                                     MOJA OPINIA / MY OPINION                                     
Szczerze mówiąc nigdy nie miałam styczności z maskami AA więc jest to mój zdecydowanie pierwszy raz. Generalnie jestem za maskami typu peel-off gdzie nie ma dużo roboty a jak się zapomni kompletnie o masce na twarzy to nic się nie stanie. Postanowiłam jednak sprawdzić tą maskę ze względu na małą pojemność i dość niską cenę. Moja cera jest mieszana tak więc idealna dla tej maski. Producent obiecuje:

  • oczyszczenie - chociaż zmyłam cały makijaż zawsze coś nam zostanie na waciku.. ale nie tym razem. Zauważyłam, że twarz się wygładziła, i nawet trochę rozjaśniła. Nie spowodowała żadnych podrażnień więc jest łagodna.
  • zredukowanie błyszczenia się, zmatowienie  - zdecydowanie tak! 
  • zwężenie rozszerzonych porów - nie zauważyłam nic takiego. Może przy częstszym używaniu?
  • przywrócenie równowagi skórze, odświeżenie - naprawdę poczułam, że zmęczenie z całego dnia mnie opuściło. Skóra była odprężona, nawilżona i orzeźwiona.
To be honest I have never had contact with masks AA so far this is my first time. Generally, I'm behind masks a peel-off where there is not a lot of work and if you completely forget about the mask on your face, nothing bad will happen. But I decided to check this mask because of the low capacity and relatively low price. My skin is mixed so perfect for this mask. The manufacturer promises: 
  • cleaning - although washed away all the make-up is always something left on the swab .. but not this time. I noticed that the face is smoothed, and even a little brighter. Did not cause any irritation, so it is mild.
  • reduce shine, mattifying- definitely yes!
  • narrowing of pores - I did not notice anything. Perhaps with the more frequent use?
  • rebalance the skin, refreshing - I really felt that tired from whole day left. The skin was relaxed, hydrated and invigorated.

Konsystencja jest biała, kremowa dość gęsta i przede wszystkim nie spływa tak jak to lubią inne tego typu maski. Jak widzicie na zdjęciu nałożyłam grubą warstwę ale spokojnie starczyłaby na szyję i dekolt tak jak producent zaleca. Koszt za dwie saszetki po 5ml to 1,49 zł.

Consistency is white, thick and creamy enough not primarily as it flows like other such masks. As you can see in the picture I applied a thick layer but it could be enough to fill all neck and décolleté as the manufacturer recommends. Cost for two sachets of 5 ml each is a 1,49 zł.

Wydaje mi się, że taka opcja od czasu do czasu jest bardzo dobra. Tak jak producent zaleca mam zamiar używać jej 1-2 razy w tygodniu. Daje radę z oczyszczaniem skóry i daje miłe odprężenie, aż lepiej się śpi :) Przy takiej wydajności, bo jak ktoś się uprze to można wykorzystać ją na cztery razy zamiast dwóch, to cena jest naprawdę atrakcyjna. Ja chętnie wypróbowałabym jeszcze inne warianty maseczek AA, ale jak na razie w mojej Biedronce znalazłam tylko tą.

It seems to me that this option from time to time is very good. Just as the manufacturer recommends I'm going to use it 1-2 times a week. It's quite good to cleaning the skin and gives a nice relaxed skin ready for better sleep :) With this performance, because if someone is stubborn, you can use it four times instead of two, the price is really attractive. I would definitely want to have other options of AA masks, but so far in my Biedronka I found only this.

Miłego wieczoru!

  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)