sobota, 9 marca 2013

Schwarzkopf, Palette Deluxe (Farba do włosów z 7 pielęgnującymi olejkam) - recenzja.



Cześć!
Jak zauważyłyście z wczorajszego posta kupiłam farbę Schwarzkopf, Palette Deluxe z siedmioma pielęgnującymi olejkami (które swoją drogą są tylko w załączonej odżywce i to jeszcze gdzieś po środku składu jeśli nie powiedzieć że na końcu). Odrosty pojawiły się w dość szybkim tempie więc i trzeba było zrobić farbowanie. Ostatnio wybrałam farbę Garniera, po której miałam mieszane odczucia.. dlatego tym razem zdecydowałam się na Palette. Nie skłamię jeśli powiem, że się wahałam. Farby Palette są mocne i niszczą bardziej włosy niż inne farby do włosów. Chyba przekonał mnie napis 'Deluxe' i odżywka z 7 olejkami.

Hi!
As you noticed from yesterday's post I bought the paint Schwarzkopf Palette Deluxe with seven regenerating oils (which by the way are only attached in conditioner and it's still somewhere in the middle of the composition if it does not say that at the end). New hair appeared quite quickly and I had to do coloring. Recently I picked the paint Garnier, after which I had mixed feelings .. so this time I decided to Palette. Will not lie if I say that I hesitated. Paints of Palette are strong and destroy more hair than any other hair paint. I think I convinced myself by the title 'Deluxe' and conditioner with 7 essential oils.





OPINIA PRODUCENTA / FROM THE MANUFAKTURER:
Pierwsza koloryzacja Palette z 7 pielęgnującymi olejkami.Odkryj nowy krem koloryzujący Palette Deluxe - pierwszą trwałą koloryzację Palette z pielęgnującymi olejkami i intensywnymi pigmentami koloru, dzięki której kolory są trwałe, głębokie i świetliste! W zestawie znajduje się pielęgnująca maseczka z pielęgnującymi olejkami (różne olejki w zależności od wybranego odcienia).
   
The first coloring palette of 7 regenerating oils. Discover a new coloring cream Palette Deluxe - the first permanent coloring palette of regenerating oils and intense color pigments, so the colors are permanent, deep and bright! Included is a cultivating regenerating mask with essential oils (different oils depending on the shade).




MOJA OPINIA / MY OPINION:
Wybrałam odcień 800 czyli ciemny brąz. Chciałam aby kolor był jednolicie pokryty gdyż poprzednia farba spłukała się tu i ówdzie więcej lub mniej i zrobiły się prześwity. W pudełku znajduje się instrukcja, rękawiczki, emulsja rozwijająca, krem koloryzujący i odżywka. Pierwsze wrażenie to takie, że wszystko wlewamy do jednej butelki a potem wstrząsami aby masa się połączyła. Super! Nie trzeba się brudzić z miseczką i pędzlem. Czuć było amoniak, ale nie aż tak aby się nie dało wytrzymać, bo okrywał go jakiś kwiatowy zapach więc nakładanie było całkiem przyjemne i nie drażniące. Co mnie jedynie zdziwiło to to, że włosy zaczęły ciemnieć na granatowo. Ale na szczęście przy zmywaniu pojawiła się brązowa woda co było znakiem tylko dobrym. Muszę Wam powiedzieć, że odżywka pachnie niesamowicie! Naprawdę nawilża i odżywia po farbowaniu nasze włosy. Moje włosy były mięciutkie, gładkie i lśniące! Sama odżywka (15 ml) może wystarczyć na 2-3 aplikacje. Ogólnie kolor wyszedł ciut ciemniejszy niż jak nam producent sugeruje, ale myślę, że to kwestia kolejnych myć kiedy kolor dojdzie do siebie. Obawiałam się, że Palette zniszczy mi włosy ale nic takiego się nie stało. Uważam, że Palette Deluxe jest lepszą farbą niż opcja samej farby Palette. Jestem naprawdę zadowolona z tego jak wyglądają moje włosy. Nie ma przesuszenia ani widocznych zniszczeń. Naprawdę polecam.

I chose the shade 800 which is dark brown. I wanted  color to be uniformly covered with paint as the previous paint here and there, more or less, washed off. In the box is a guide, gloves, lotion growing, color cream and conditioner. The first impression is that all liquids we pour into a bottle and then shake to the combined weight. Super! No need to mess with a bowl and brush. It smelled of ammonia, but not so that much I couldn't stand it, It is covered it in a floral scent so the application was quite pleasant and not irritating. What surprised me is just the fact that hair began to get darker to a dark navy blue color. But fortunately, with the washing off brown water  appeared which was only a good sign. I have to tell you that the conditioner smells amazing! It really moisturizes and nourishes the our dyed hair. My hair was soft, smooth and shiny! Conditioner (15 ml) may be sufficient for 2-3 applications. Overall, the color came out a bit darker than the manufacturer suggests to us, but I think it's a matter of washing hair few times more then the color will be right. I was afraid that Palette  can destroy my hair but nothing wrong has happened. I think the Palette Deluxe is a better paint than the normal option of paint Palette. I'm really happy with how my hair looks. There is no drying or visible damage. I really recommend it.



Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)