sobota, 9 marca 2013

Sobotnie inspiracje włosowe nr. 6



Ah, prawie zapomniałam, że dzisiaj sobota! Więc czas na włosowe inspiracje jak co tydzień :)
Ostatnio spodobał mi się ten filmik:

Ah, I almost forgot that today is Saturday! So it's time for a hair inspirations like every week :) 
Lastly I liked this video:


Jak obejrzycie tutorial to naprawdę nie ma nic trudnego. Wystarczy zaopatrzyc się w dobry lakier do włosów i duuuużo wsuwek lub ozdobnych spinek. Wygląda elegancko i prawie każdemu do twarzy z taką fryzurą.

When you see tutorial it is really not difficult. Just stock up on good hairspray and looooot of bobby pins or ornamental hairpins. It looks elegant and almost everybody looks good with tht hairstyle.

Ostatnio widziałam dziewczynę w długich niebieskich (lazurowych) włosach. Osobiście nie kręcą mnie kolorowe włosy. Dobrze mi z moimi jak narazie :) A Wy? Co o tym myślicie? 

Recently I saw a girl with a long blue (azure) hair. Personally, I don't like colored hair. I'm okay with my so far :) And you? What do you think?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)