piątek, 1 marca 2013

Make up for today :)

Cześć Wam!
Teraz tak na szybko chciałam Wam pokazać makijaż, który dziś zrobiłam. Jest to zwyczajnie złotawo brązowy cień z migoczącym cieniem w kącikach oczu oraz czarna kreska. Nie jest trudny ani nie robi się go długo. Taki makijaż odpowiada mi najbardziej. Miłego oglądania! :)

Hey! 
I wanted to quickly show you my make-up, which I did today. It is simply gold with brown shadow and the flickering shadow in the corners of the eyes and the black line. It is not difficult nor does it long. The make-up suits me the most. Enjoy watching! :)

Tak to wygląda, w sumie nie widać zbytnio cienia i mnie to jak najbardziej pasuje. Główną rolę odgrywa kreska, która podkreśla oczy i optycznie zagęszcza nam rzęsy.

So it looks this way, in total you cannot see too much of shadows and this the most fits me. The main role is played by a dash, which emphasizes the eyes and visually thickens our lashes.
.
Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda to z użyciem lampy błyskowej.

Here you can see how it looks with the flash.

Kilka ujęć w różnych oświetleniach.

A few shots in different light.
Tak wiem, nie jestem mistrzynią makijażu. I tak naprawdę nie dążę do tego. Cieszę się, że umiem zrobić w miarę prostą kreskę na oczach i nałożyć kilka cieni naraz. Moim zdaniem jest to lepsza opcja niż użycie tylko tuszu do rzęs.

Yes, I know, I'm not a master of make-up. I do not really aspire to that. I am glad that I can do a straight line on the eyes and apply few shadows at the same time. I think that is a better option than using only mascara.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)